onsdag 6 augusti 2008

Vem har betalt undersökningen

Under dagen har jag funderat på artikeln i Aftonbladet om valet mellan Sodastream och Jens Spendrups Loka ur miljöhänseende. När det kommer sådana här undersökningar funderar jag ofta på vem som betalt undersökningen? Kommer ihåg att för några år sedan kom larmrapporter att handtorkar med varm luft på offentliga toaletter spred ofantliga mängder bakterier. Det visade sig efter ett tag att larmrapporten var kraftigt överdriven, och var betald av engelsk pappersindustri, de som gör pappershanddukar till offentliga toaletter.......

Ni som besöker mig glöm inte att läsa mina memoarer.

Må Väl
Niklas

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad i...? När jag läste nyheten ströp jag katten - den flämtade ut koldioxid in i det sista... Men nu har jag gott samvete!

Michael Bäckman sa...

Skönt att du är tillbaks igen. Följer memoarerna med spänning...
Ha det bra
Michelangelo