måndag 17 mars 2008

Att jag stod ut

Ibland funderar jag på hur jag orkade med mitt spelarliv. All vaken tid och ibland även i mina drömmar handlade det bara om spel. Sakta men säkert så trängdes allt annat undan. Det är oerhört skönt att slippa det. Att som nu på fredagskvällen efter en god middag umgås med min familj. Innan gick hela fredagskvällen till att läsa travprogram. Hela lördagen gick till finslipning av V75 systemet och inlämning för att sedan bänka sig framför tv 4 och se loppen. Resten av kvällen och söndagen gick till ångest över förlusterna och planering inför nästa spel. Att jag stod ut!!

Må Väl
Niklas

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spelar du ingenting längre? Hur länge har du varit ren?

Niklas sa...

Nej jag spelar inte alls längre, har många gånger förökt spela litegrand, men det flippade alltid ut. Jag har varit spelfri i drygt tre år.